Головна » 2012 » Грудень » 4 » Українські діти сидять «вконтакте» починаючи з 6-ти років
04 Декабря 2012 01.14.57

Українські діти сидять «вконтакте» починаючи з 6-ти років

Українські діти сидять «вконтакте» починаючи з 6-ти років
Українські діти сидять «вконтакте» починаючи з 6-ти років

Зібрані дані чергового замірювання регулярного дослідницького проекту Kids Omnibus. Блок запитань «Стиль життя», як завжди, актуалізує портрет сучасної дитини.

Два рази на рік за власною ініціативою агентство Kids Market Consulting задає питання семистам дітям від 4 до 16 років про те, чим займаються вони у вільний час, що дивляться по ТБ, як користуються комп'ютером, куди ходять в інтернет, що думають про рекламу, скільки витрачають грошей і багато, багато іншого.

Майже всі діти у великих містах України (96%) мають вдома персональний комп'ютер, з них 92% має можливість виходу в мережу Інтернет. Увага - 80% таких дітей зареєстровані Вконтакте. І це не тільки підлітки - це і 4-х та 6-ти річні діти!

Улюбленцем хлопчиків став шоу-мен Володимир Зеленський, а серед дівчаток - Оксана Марченко. Улюбленим телешоу діти назвали «Х-фактор». Самий-самий улюблений мультик - «Губка Боб», саме з цим морським мешканцем ним діти хочуть мати футболки, портфелі та інше.

Інтернет-реклама, на думку дітей, переважніше, ніж на транспорті, в метро або в поштовій скриньці, але їй ще далеко до реклами по телевізору. При цьому 74% дітей говорить, що взагалі не читає журнали.

Смартфон, планшет і гроші витіснили зі списку улюблених подарунків ноутбук і комп'ютер, які зайняли 4 і 5 місця відповідно. Мобільність (наявність стільникового) дітей постійно зростає: з 35% в 2006 році до 61% в 2012.

«Повніє» і дитячий кишеню - сьогодні на кишенькові витрати у дітей та підлітків є порядка 15-30 гривень на тиждень. Заглянувши ж у дитячу кошик самостійних покупок, ми як і раніше побачимо там морозиво, чіпси, батоночікі, сухарики, газовану воду, жуйки, дрібну канцелярію, диски з іграми та музикою, косметику, всякі фенечки і модні аксесуари, брелоки та журнали.

П'ятірка місць, де крім школи, вдома і двору можна знайти молоду цільову аудиторію - це кафе швидкого харчування, дискотека, кіно, атракціони і комп'ютерні клуби.

Хочете завоювати й утримувати «зелену територію»? Вивчіть дитину зсередини і зовні. Ведіть за ним оперативне спостереження. А щоб це було достовірно і не так накладно, ми пропонуємо «стеження» з вікон проекту Kids Omnibus. Дослідження здійснює регулярні рейси по Києву, Дніпропетровську, Донецьку, Львову та Одесі, робить зупинки в сім'ях, де є діти від 4 до 16 років.

Агентство Kids Market Consulting
Категорія: Суспільство | Переглядів: 761 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar