Головна » 2014 » Вересень » 18 » У Держдумі пропонують заборонити американське додаток за викликом таксі
18 Сентября 2014 20.18.15

У Держдумі пропонують заборонити американське додаток за викликом таксі

У Держдумі пропонують заборонити американське додаток за викликом таксі

Заступник голови комітету Держдуми по транспорту, депутат від ЛДПР Олександр Старовойтов написав листа президенту Володимиру Путіну і прем'єр-міністру Дмитру Медведєву з проханням заборонити роботу американського сервісу Убер, який надає послуги такси Киев. Парламентарій вважає, що це інтернет-додаток обрушить російський ринок таксі і дасть можливість транснаціональної компанії заробляти мільйони доларів, не сплачуючи в Росії навіть податків. 

Як зазначено в документі, «реальною загрозою, що нависла над ринком таксі, є прихід до Росії компанії Uber, яка на початку вересня 2014 оголосила про масове вході на московський ринок таксі». На думку Олександра Старовойтова, Uber вже обвалила національні ринки таксі більш ніж в 50 країнах світу, в тому числі і в Євросоюзі. «Таким чином можна припустити, що і російський ринок чекає обвал, так як ніхто з підприємців не витримає конкуренції при заявлених Uber 99 рублів мінімального тарифу, безпосередньо дотуються транснаціональною корпорацією Google». 

«За наявною з відкритих джерел інформації, в розвиток інтернет-додатки Uber компанією Google інвестовано понад $ 10 млрд», - наголошується в зверненні. 

Депутат упевнений, що обвал національного ринку таксі чреватий масовим відтоком легальних перевізників в тіньові структури, що може зменшити податкові відрахування в бюджет. 

  «Мета Uber - вчинити якомога більше операцій між замовником і виконавцем. І їх мало цікавить якісний рівень, кваліфікація, легальність тих, хто пропонує свої послуги. Організатори сервісу дистанціюють себе від послуги і від відповідальності за наслідки її надання », - йдеться в листі. 

- А якщо водій п'яний, а якщо у нього проблеми з законом, хто в разі запізнення або порушення прав пасажира буде нести відповідальність? - Здається питанням Олександр Старовойтов. 

За словами парламентарія, головна проблема те, що Uber на відміну від офіційних перевізників ніяких податкових відрахувань проводити не буде, як і не буде нести відповідальність за свою діяльність. 

- Від Убер ми не отримаємо легальне таксі, яке стане платити податки, створювати робочі місця і платити людям зарплати. Завдяки цьому додатку кожен бажаючий зможе таксувати. Але професія таксиста - це не підробіток у вільний від основної діяльності час, це основна, справжня, відповідальна робота, тому що вона пов'язана з безпекою пасажирів, тобто нас з вами, - заявляє Старовойтов. 

Депутат нагадав, що проти Росії введені санкції і не можна допустити, щоб на шкоду національним інтересам в нашій країні збагачувалася транснаціональна компанія. 

- Нашій країні оголошено санкції, а ми дозволимо транснаціональної компанії заробляти величезні гроші в Росії? - Обурюється Старовойтов. 

«Враховуючи санкції, введені США проти Росії, представляється неприпустимим бездіяльність органів держвлади в частині надання американської компанії можливості спокійного захоплення ринку послуг таксі», - пише у зверненні парламентарій. 

Він вважає, що всі заходи проти Убер гарні - від законодавчих до технологічних у вигляді блокування інтернет-ресурсів, за допомогою яких можна було б скористатися послугами таксі через прибери. 

В департаменті транспорту Москви підтримали Олександра Старовойтова, заявивши «Известиям», що у відомстві додаються всі зусилля для створення цивілізованого і конкурентного ринку таксомоторних перевезень у столиці. 

- На нашу думку, стиль роботи компанії Uber припускає підвищену ймовірність залучення до роботи нелегальних перевізників. Водії, які надають послуги таксі, повинні мати дозвіл на таку діяльність, компанія повинна вести строгий контроль за дотриманням таксистами сучасних вимог. В іншому випадку послуга надається небезпечною для пасажирів, - пояснили в прес-службі департаменту. 

Робота компанії Uber викликає ряд питань і з боку департаменту транспорту. 

- Компанії, подібно цієї, не сертифіковані, не несуть відповідальності і не відповідають за якість наданої послуги. Це викликає дуже багато питань, ми цим серйозно стурбовані. Нам також відомо, що влада інших міст, де працюють представництва цієї компанії, теж стурбовані роботою подібних систем, - висловили заклопотаність у відомстві. 

Заступник голови координаційної ради професійних об'єднань таксі Ірина Заріпова також вважає, що сервіс Uber несе в собі загрози для офіційних перевізників, вона впевнена, що Росія здатна самостійно запропонувати на вибір якісні та своєчасні послуги таксі. 

- У нас є можливість розвинути свій напрямок інтернет-послуг, в нашому розпорядженні є такі прекрасні інструменти, як ЕРА-ГЛОНАСС, і всі проекти ГЛОНАСС. Ми можемо надавати подібну послугу за допомогою інформаційних технологій, але на більш якісному рівні силами легальних компаній, - говорить Заріпова. 

Вона також вважає, що далеко не кожен володар водійських прав може працювати таксистом. 

- В Uber пропагується такий принцип: отримав права, купив машину, можеш завантажити додаток і, не сплачуючи податки, працювати в якості таксиста. Але мало того, що нелегал не платить податки, так ще й з точки зору безпеки є питання. В офіційному таксомоторному парку машина повинна бути застрахована, людина повинна бути навченим і зі стажем не менше 5 років, - пояснила вона. 

За її словами, в Росії вже зарекомендували себе і непогано працюють російські інтернет-агрегатори. 

- Є агрегатори, які вже успішно працюють на ринку. Треба віддати належне - вони працюють тільки з легальними таксомоторними парками, і у них є певний набір вимог до компаній, - розповіла Ірина Заріпова. 

Категорія: Світ | Переглядів: 2395 | Додав: pqpq | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar