Головна » 2014 » Вересень » 12 » На языке бизнеса
12 Сентября 2014 22.15.20

На языке бизнеса

На языке бизнеса

Президент Тульської торгово-промислової палати Юрій Агафонов стверджує: «Не треба боятися залізниці!» 
Тульська область є одним із суб'єктів Російської Федерації, що лідирують у забезпеченні сприятливого інвестиційного клімату не тільки в Центральному федеральному окрузі, а й в цілому по країні. 
Прийнятий у регіоні пакет законів, розроблений комплекс пільг для потенційних інвесторів, організація декількох індустріальних парків створили тут широкі можливості для будівництва нових виробничих об'єктів. 
 
Про те, як на це реагує бізнес, говорить конкретний факт: в 2013 році в економіку регіону було залучено іноземних інвестицій в шість разів більше, ніж в 2012-му. Такий розвиток промисловості зобов'язує місцевих залізничників використовувати все нові форми і методи роботи по залученню до перевезення по сталевих магістралях додаткових обсягів вантажів, у тому числі і тих, які раніше доставлялися споживачам автомобільним транспортом. 
 
В їх числі - ініціювання, а слідом за цим і проведення на початку вересня в Тульській торгово-промисловій палаті «Круглого столу», в якому взяли участь керівництво Тульського регіону Московської залізниці та представники бізнес-спільноти області - перші особи великих промислових підприємств хімічної галузі , чорної металургії, оборонного комплексу, скляної індустрії, транспортно-логістичних компаній, фінансових та страхових установ регіону. 
 
ВАТ «Російські залізниці» на цьому заході представляли заступник начальника Московської залізниці по територіальному управлінню Олександр Потапенко, начальник Тульського агентства фірмового транспортного обслуговування Наталя Лебедєва, начальник Тульського центру організації роботи залізничних станцій Олександр Галкін і начальник Тульської механізованої дистанції вантажно-розвантажувальних робіт і комерційних операцій Сергій Берлов. 
 
Вибір майданчика для ділового спілкування аж ніяк не випадковий. Створена більше двадцяти років тому Тульська торгово-промислова палата сьогодні є потужною недержавною некомерційною організацією, покликаної сприяти розвитку підприємницького потенціалу та економіки регіону. Зараз вона об'єднує майже 1100 підприємств і організацій різних форм власності, що існують в регіоні, а її система інформаційного обслуговування клієнтів - реально працююча мережа, здатна оперативно донести до потенційних вантажовласників умови, пропоновані залізничниками партнерам. 
 
Виступаючи перед учасниками зустрічі, Олександр Потапенко, зокрема, розповів їм про нинішніх можливостях структурних підрозділів ВАТ «РЖД», що працюють в області: 
 
- Сьогодні Тульський регіон столичної магістралі - це 65 залізничних станцій, на яких активно ведуться вантажно-розвантажувальні роботи, - зазначив керівник. - Їх потенціал досить високий. Тому ми раді бачити серед наших клієнтів і представників малого бізнесу. 
 
Можливості регіону дозволяють співпрацювати як з підприємствами, що відправляють по одному вагону, так і з великими товаровиробниками, яким щодоби потрібно до 150 вагонів. При цьому можливості транспортно-логістичних компаній, що контактують з залізничниками, дозволяють останнім працювати і з маломірними вантажами, що відправляються в контейнерах. Географія відправок вельми широка - понад 150 міст Росії, країни СНД і Балтії. Більш того, тепер широко застосовується і що стала вельми затребуваною послуга з доставки вантажів «від дверей до дверей». 
 
Наталя Лебедєва та Сергій Берлов докладно розповіли про послуги, що надаються залізничниками. Це термінальна обробка та митне оформлення вантажів, диспетчеризація вантажопотоку, спеціалізовані перевезення, маршрутні перевезення контейнерних поїздів, зберігання вантажів в термінально-складських комплексах, страхование грузов та відповідальності, а також про інші можливості і вигодах взаємного співробітництва. 
 
Звичайно, головною темою обговорення стали питання собівартості перевезень для вантажовласників і тарифна політика компанії, можливості гнучкого регулювання. 
 
Порівняльний аналіз собівартості вже давно відомий і зрозумілий всім - автомобільний транспорт обходиться значно дорожче при перевезеннях на далекі відстані. Однак повністю відмовитися від його послуг виробники не можуть. Як сказав генеральний директор ЗАТ «Склозавод» Денис Ковальов, чия виробнича площадка знаходиться на станції Середня, доставка їх продукції в Московський регіон автотранспортом здійснюється за шість годин, а в вагонах - дві-три доби. Керівник підприємства справедливості заради відзначив і існуючі взаємовигідні партнерські відносини із залізницею, тим більше що розвиток цього виробництва було прямо пов'язане з вдосконаленням колійної інфраструктури на самій станції. Що позитивно позначилося вже на зростанні обсягів вантажів підприємства, що відправляються по сталевої магістралі. 
 
Зростання тарифів на залізничні перевезення викликав зауваження і у постійних членів регіональної координаційної ради Московської залізниці в особі представника ВАТ «Косогорский металургійний завод». На його думку, індексація тарифів на залізничні перевезення, дозволена в серпня 2014 Урядом РФ, стає для них фактором стримування. Технологія виробництва чавуну така, що підвезення сировини здійснюється вагонами різних власників, що з'явилися в ході реформи залізничної галузі. З кожним із них доводиться домовлятися. Це сильно ускладнює роботу металургів. Разом з тим металурги і залізничники регіону завжди знаходять спільну мову, а виникаючі проблеми вельми швидко усуваються. Особливо керівник привітав зусилля ВАТ «РЖД» з консолідації парку вагонів, що, природно, набагато полегшить спільне існування транспортників і металургів. 
 
Підводячи підсумки «Круглого столу», президент Тульської торгово-промислової палати Юрій Агафонов зазначив безумовну важливість і необхідність проведеного заходу. 
 
- Не треба боятися залізниці, - сказав він, звертаючись до представників тульського бізнес-спільноти. - Дуже шкода, що серед учасників нашого обговорення майже не представлений малий бізнес та індивідуальні підприємці. Ми обов'язково повернемося до цього питання, постараємося підняти інтерес до даної теми у керівників підприємств регіону і створимо в торгово-промисловій палаті профільний комітет з їх взаємовідносинам з залізничниками. Сподіваємося, що такі зустрічі, як сьогодні, стануть такими ж регулярними, як і самі залізничні перевезення!

Категорія: Світ | Переглядів: 2378 | Додав: pqpq | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar