Головна » 2014 » Вересень » 19 » Бізнес на продажу дитячого одягу: з чого варто почати?
19 Сентября 2014 22.49.06

Бізнес на продажу дитячого одягу: з чого варто почати?

Бізнес на продажу дитячого одягу: з чого варто почати?

Безумовно, торгівля дитячим одягом - це дуже перспективний напрямок у бізнесі. Варто відзначити, що швидкий розвиток і ріст дітей, а, відповідно, і постійна зміна одягу і взуття - супроводжує безперервному попиту на товар в дитячому сегменті. Яка мама зможе відмовити своїй дитині в покупці нових предметів гардероба, при цьому вибравши найякісніший і добротний товар. 

Досвідчені експерти радять починати свій бізнес з відкриття торгового підприємства, зорієнтованого на середній клас населення. Даний вибір, безсумнівно, обумовлений досить великою аудиторією, яка має гарну купівельною спроможністю. 

До того ж, демографічне зростання в країні позитивно позначається на розвитку компаній, які вирішили займатися реалізацією товарів для дітей і підлітків. Як правило, найбільш розумний спосіб - реєстрація як індивідуальний підприємець. 

Найчастіше потенційними покупцями є фізичні особи, тому працювати можна по системі спрощеною виплати податків. Від величини вартості товару прямо залежить попит на нього і обсяги продажів. У більшості випадків, люди з доходом вище середнього не купують одяг для дітей, яка має явно завищену ціну. 

Безсумнівно, дитяче обувь оптом, як і одяг, набувається на досить короткий термін, тому будь-який батько це усвідомлює і не планує робити величезні розтрати з цього приводу. Варто враховувати, що ціна повинна відповідати якості, в іншому випадку - постійних клієнтів чекати не варто. 

Після реєстрації підприємства необхідно вибрати асортимент, з якого складатиметься продукція для продажу. Для позначення обсягу закупівель важливо вивчити ринок дитячих товарів, вивчити продукцію на точках конкурентів, зробити аналіз достоїнств і недоліків існуючих магазинів даного напрямку, вивчити попит і купівельну можливість мешканців свого міста 

На наступному етапі необхідно визначити з вибором торгового приміщення. Як правило, географічне положення є безсумнівним важливим параметром, який має великий вплив на прибуток підприємства. 

Слід зазначити, що магазин не варто обладнати біля аналогічних торгових точок. Найбільш раціональним рішенням стане торгівля поруч з жіночим одягом або косметикою. Не менш вигідно відкрити точку біля дитячих установ, адже багато мам люблять здійснювати покупки, відводячи дитину в садок або школу. 

Привабливість інтер'єру магазину - один з основних параметрів відвідуваності. В даному випадку допомога професійного дизайнера для грамотного оформлення стане найбільш доречною. Торгове обладнання, безумовно, основна частина інтер'єру. 

Тому варто подбати про покупку якісних стелажів і вітрин, стійок для одягу та касового апарату. Звичайно ж, магазин повинен відповідати останнім віянням моди, а дизайн самого інтер'єру повинен гармоніювати з закупленими обладнанням. 

Діти, безумовно люблять виглядати в дзеркала і не люблять переодягатися при дорослих, тому покупка красивих дзеркал і установка примірочних кімнат - обов'язкова частина в оформленні інтер'єру.

Категорія: Світ | Переглядів: 2641 | Додав: pqpq | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar