Головна » 2014 » Вересень » 4 » 6-й етап RCRS: технічні проблеми, ривок і впевнений фініш
04 Сентября 2014 22.48.10

6-й етап RCRS: технічні проблеми, ривок і впевнений фініш

6-й етап RCRS: технічні проблеми, ривок і впевнений фініш

В четвер і п'ятницю пройшли вільні тренування учасників 6-го етапу і незалежні тести Subaru BRZ RCRS. 

У тестах взяли участь три пілоти - два незалежних і один «штатний», Максим Чернёв (він показав другий результат, з відставанням в 0,5 секунди від лідера). За результатами п'яти тестових сесій було визначено, що автомобіль Subaru BRZ RCRS їде в рамках часів класу «Супер-Продакшн» і відповідає всім необхідним вимогам класу. Нагадаємо, що за регламентом Subaru BRZ RCRS, підготовлена ​​компанією «Успенський Ралі Техніка» на замовлення Subaru Motor, за рішенням РАФ тимчасово їхала в старшому «Туринге» до з'ясування її швидкості в порівнянні з болідами конкурентів. 


Під час суботньої кваліфікації в Subaru Team Russia з самого ранку кипіла робота, розпочата напередодні: нарешті був знайдений найбільш оптимальний на даний момент сход-розвал і відпрацьовані по жорсткості задні пружини. В ході кваліфікації Максим Чернёв показав хороший час, але команді було необхідно доопрацювати сход развал і настройки стійок. Зауважимо, Subaru BRZ RCRS - єдиний автомобіль, який всі етапи тестування в бойовому режимі їде зі своєї первісної масою в 1250 кг, без будь-яких «доважили», а саме вагових гандикапів, якими навантажуються лідери класів «Турінг» і «Супер-Продакшн », що суттєво впливає на розстановку сил. 

У класі «Турінг» перші місця розіграли Михайло Грачов і Артем Кабаков на BMW 320si команди «АМГ Моторспорт». Пілоти LADA Granta також проїхали непогано, в першому сегменті Павло Кальмановича з «Лукойл Рейсінг Тім Лада» показав третій час. Олексій Дудукало пройшов у другий сегмент з шостим результатом, а перед ним успішно подолали планку Михайло Степанов і Роман Голіков (НПК Еллірон). Другий сегмент залишив незмінною позиції Грачова та Кабакова (в день гонки вони повинні були встати на 1 і 2 позицію на стартовій решітці), на третьому місці - Роман Голіков, наступне час показав Михайло Степанов. Павло Кальмановича та Олексій Дудукало в результаті розташувалися на 5 і 6 позиціях. Далі сітка розподілилася так: Олег Чеботарьов (BMW 320si, НПК Еллірон), Артур Єгоров на SEAT Leon і Максим Чернёв на Subaru BRZ. Чи не задалася кваліфікація у Андрія Савицького на SEAT Leon (B-Tuning), він поступився навіть машинам кубкового заліку. 

У класі «Супер-Продакшн» практично відразу недосяжне час показав Андрій Юшин (Lemminkainen). Деякий час протримався наступним за ним Андрій Артюшин на Renault Clio RS, але в підсумку його посунули на п'яту позицію. Другий час у класі на останніх колах встановив Андрій Масленников на Honda Civic (Підмосков'я Моторспорт), третє - Павло Яшин на такій же машині (Нева Моторспорт), а четверте - Владислав Незванкин на LADA Granta (LADA Sport INNOCENTI). 


День гонки, в неділю, почався непросто. Для лідерів «Туринга» і «Супер-Продакшн» гонка не задалася з самого початку. Чого тільки коштував розворот Артема Кабакова з «АМГ Моторспорт»! Йому так і не вдалося повернутися на високу позицію, фінішував він лише четвертим. Першим само не виїхав на старт Павло Кальмановича на LADA Granta Sport, другим зійшов Олексій Дудукало - автомобіль пристойно постраждав в послестартовой завалі. Владислав Незванікін через якийсь час міцно засів в боксах, а Андрій Масленников був евакуйований з траси. 

У першій гонці в класі «Турінг» першим фінішував Михайло Грачов, «Супер-Продакшн» виграв Андрій Юшин. 

Максим Чернёв, що стартував з дев'ятої позиції стартової решітки, скористався було заминкою і вийшов на п'яту позицію. Проте досвідчені суперники в особі Андрія Савицького на SEAT Leon (B-Tuning) і Артур Єгоров теж не розгубилися, в результаті чого Максим сповз на 6-ю, а потім на 7-у сходинку заліку, поки у нього взагалі не зламався задній привід. Заїзд Максиму закінчити не вдалося, однак позиції в гонці збережені з огляду на те, що пілот проїхав більше 80% часу гонки, а це означає, що час зараховується і пілот кваліфікований. Механіки команди Subaru Team Russia швидко і без особливих проблем замінили привід і вирішили дріб'язкову проблему. До старту другої гонки Максим був повністю готовий. 

Технічні проблеми виникли цілком очікувано, «Смоленське кільце» відрізняється вимогливістю до техніки. І поребрики тут не м'якше, ніж на інших АДМ, а ця траса ще й тривимірна. 

Першим в «Туринге» фінішував Михайло Грачов (АМГ Моторспорт), за ним гонку завершив Роман Голіков (НПК Еллірон), третім став Михайло Степанов. 

В «Супер-Продакшн» після сходу лідера заліку Андрія Масленникова (Підмосков'я Моторспорт) з'явилася інтрига. Андрій Юшин (Lemminkainen) повернув загублену після старту першу позицію, і Льву Толкачеву (LADA Sport INNOCENTI) довелося задовольнятися лише другим місцем. На третє приїхав Андрій Артюшин, за ним фінішував Олександр Тупіцин (команда Курганські причепи), який незадовго до кінця обігнав Павла Яшина (Нева Моторспорт), потім - Олексій Белоголов і дебютант кільцевих гонок Олександр Марковцев (Підмосков'я Моторспорт). 


Як відомо, в другій гонці перша шістка стартує в зворотному фінішу порядку. Павло Кальмановича та Олексій Дудукало повернулися в стрій. За результатами Максим Чернёв поступився позицію Роману Голикову, незважаючи на те що того розвернуло в першому повороті, і фінішував 8-м в «Туринге». А ось за часами класу «Супер-Продакшн» Максим опинився з кращим часом, залишивши позаду весь свій клас! 

Що стосується позицій переможців, то в «Туринге» вони розподілилися наступним чином: Михайло Грачов фінішував першим, Артем Кабаков залишився другим, а Олег Чеботарьов залишив без призового місця Михайла Степанова (того так і не вдалося піднятися вище четвертій позиції). 

В «Супер-Продакшн» перемога у Льва Толкачова. Андрій Масленников - на другій позиції, Андрій Юшин (Lemminkainen) - на третій. 

Тепер пілоти і команди готуються до головного і очікуваному події року - передостаннього, 7 етапу, який пройде в Сочі. Пілоти Російської серії кільцевих гонок відкриють новітній автодром 12 - 14 вересня - за місяць до Гран-прі «Формули-1». Боротьба продовжиться на абсолютно незнайомій трасі, тому сьогодні ніхто не може передбачити, як складеться етап ...

Категорія: Світ | Переглядів: 1894 | Додав: pqpq | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar