Головна » 2014 » Вересень » 8 » 30 популярних інтернет-магазинів подарунків у росіян
07 Сентября 2014 23.14.42

30 популярних інтернет-магазинів подарунків у росіян

30 популярних інтернет-магазинів подарунків у росіян

Петербурзькі підприємці все частіше стали придумувати для своїх фірм епатажні назви 

Гуляючи вулицями Петербурга, хоч одного разу да застинешь перед якоюсь незвичайною вивіскою, розмірковуючи, що ж можуть продавати в місці з такою назвою. Зазвичай навколо рясніють нескінченні «Світи» квітів, капелюхів, валянок і швейних машинок, а також не один «Рай» для собак, бабусь, дітей та хом'ячків. Тому на кафе «Діти мангала» або магазин подарков «Штуки-Дрюк» завжди звертають увагу - вивіска цікава, відразу хочеться зайти. Кореспонденти «НВ» вирішили з'ясувати, що змушує бізнесменів давати своїм закладам шокуючі назви. 


Вся справа в букві 

Виявляється, щоб придумати вдала назва для салону краси, потрібно всього-на-всього замінити пару букв в назві східного вчення про правильне розташування предметів у просторі. Першими, кому прийшла ця думка в голову, виявилися петербурзькі підприємці. В результаті в північній столиці сьогодні працюють два незвичайних салону під назвою «Фенді». 

Господарі закладів не прогадали: друга частина слова «дуй» означає заклик до безперервної роботи, а перша не тільки незамінний інструмент в роботі перукаря, але ще й теплий сухий вітер фен, в честь якого фен отримав свою назву. Загалом, здавалося б, незрозуміле слово з шести букв, а на ділі - назва з безліччю смислів. 

До того ж напевно ці салони краси всередині обставлені за всіма правилами феншуй, щоб в них крім повітря з фена завжди циркулювала ще й позитивна енергія. 


Сусанін відводить у фітнес 

«Ну от що спільного між Іваном Сусаніним і фітнесом?» - Думає майже кожен петербуржець, який натикається на вивіску спортивного клубу Susanin fitness в одному зі спальних районів міста. Незвичайна назва, як кажуть в самому закладі, виграє в битві за увагу аудиторії, адже більшість фітнес-клубів намагається придумати собі ім'я, використовуючи саме спортивні категорії. А тут Сусанін - історична постать! Російський національний герой! Явно тут вчать чогось більшого, ніж просто здоровому способу життя ... 

- Всі ми знаємо, що Сусанін відвів поляків і врятував Росію, - пояснюють вибір назви у фітнес-клубі. - Ми ж орієнтуємося на молодь, тому для нас Сусанін - це образ, який в нашому клубі відводить молоде покоління від алкоголізму, наркоманії та інших бід. 

Словом, подвиг Івана Сусаніна і сьогодні продовжує надихати людей на грандіозні звершення - кинути курити, підтягнути живіт або поставити новий особистий рекорд, наприклад на біговій доріжці. 


Ресторан під прикриттям 

Ніхто і не міг подумати, що улюблена дитяча забава невеликої компанії друзів грати в шпигунів коли-небудь переросте в оригінальну назву для ресторану. Сьогодні на Великій Конюшенної вулиці працює заклад, мабуть, з одним з найоригінальніших і незвичайних назв в Петербурзі - «Саквояж вагітної шпигунки». 

- Саквояж - це жіноча сумочка, куди таємничим чином може поміститися все що завгодно, - розповіли в ресторані про значення назви. - А «вагітна» - тому що працює під прикриттям вагітної дівчини. 

Усередині ресторану можна помітити розставлені шпигункою «жучки», забуті пістолети і ретроавтомобілів, на якому вона поспішає на чергове завдання. Навіть в меню всі назви страв строго засекречені: солянка «кулеметниці Анка», «Піраміди Хеопса» зі свинини, бутерброди «Контрабанда», напій «Бетон», після якого, можливо, доведеться випити коктейль «Реаниматор», а також багато іншого. 


Повна «Ж» 

Оригінальна назва для бару придумав епатажний фотограф і кліпмейкер Іван Ушков, перший господар закладу. Як розповів сам Ушков, йому хотілося створити місце поуютнее, тому новий бар для студентів вирішили назвати просто - «Сідниці», тільки трохи грубіше (так-так, те саме слово на «Ж»). Тепер одне з найбільш знакових слів для російської народної культури позначає не лише п'яту точку або повне фіаско, але ще й невеликий бар в центрі Петербурга. 

- Нам частенько нагадують знамениту фразу з «Капітана Врунгеля», запевняють, що бар нічого доброго не чекає, - розповіли в закладі. - Але ми розраховуємо на людей, які мають почуття гумору і розуміють задумку. 

Хоча на вивісці на проспекті Бакуніна красується тільки перша буква назви, зрозуміти, що ти потрапив у повну «Ж», досить просто - «негламурні» інтер'єри, прості напої і золота буква «Ж» посередині сцени. Завсідники закладу попереджають: не варто чекати від бару вишуканих коктейлів і витонченої кухні, тут все набагато простіше. 

- Хто відпочиває в підвалах або на горищах - тим сподобається! - Розповідає один з постійних відвідувачів бару. - Атмосфера там повністю відповідає назві. 

 

Веганам і не снилося 

Гості Петербурга дивуються, проходячи повз будинок по Московському проспекту, де зображено яблуко, кровожерливо поїдає корову. А місцеві жителі вже давно не лякаються і нерідко заходять у двері під шокуючою вивіскою. Тут знаходиться гастрономічна лавка «Страшний сон вегана». Нагадаємо, вегани - люди, які не їдять продукти тваринного походження. 

Асортимент і справді налякає будь-якого, хто давно забув про м'ясо і молоко: фермерська яловичина, свинина, дагестанська баранина, австралійське мармурове м'ясо, кролятина, перепела, качка, індичка. Тут же молочна продукція і напівфабрикати. Словом, не сон, а справжній кошмар. 

Однак навіть ці самі вегани, які, швидше за все, зазвичай обходять страхітливий магазин стороною, можуть знайти тут продукти і собі до смаку: в'ялені томати, оливки у власному соку, артишоки, італійську пасту, приправи, соуси і свіжий хліб. Незважаючи на назву, господарі, як виявилося, подумали навіть про найвимогливіших покупців. 

 

Найнезвичайніші назви фірм в Росії 
«Какуля» - канцтовари для школи та офісу 

«Тварь божа» - зоомагазин 

«Мел Гіпсон» - фірма з виробництва гіпсової ліпнини 

«Раскольников» - ломбард 

«Баба-Яга» - салон-перукарня 

«Лисий стриж» - студія краси 

«Толстячок» - дитячий дозвільний центр 

«Золота кома» - ювелірний салон 

«Боягуз» - магазин нижньої білизни 

«Светр з оленями» - буфет 

«Час повсюдного епатажу залишилося в минулому» 
Євгенія Шестакова, психолог: 

- Слова з мультфільму про капітана Врунгеля «як ви човен назвете, так вона і попливе» не втрачають актуальності. Кожен день реєструються нові ТОВ, ВАТ, ІП та ПП. І крім абревіатури необхідно назву, яка буде привабливим і для власника, і для клієнта, а також бажано «що говорять», тобто яке розкриває суть бізнесу. Важливо пам'ятати, що заголовок - це сигнал першого рівня для свідомості, тобто найсильніший по впливу. Росія - країна, де завжди цінувався гумор. Однак гумор буває різним - витонченим і вишуканим, простим і зрозумілим, примітивним і навіть образливим. Гумор, ми найчастіше виходимо з того, яке враження наша жарт справить на співрозмовника, і думаємо не про те, як він відреагує, а як будемо виглядати ми. І наперед пишаємося майбутнім успіхом. Особисте бажання найчастіше має на увазі потребу виділитися, зробити щось особливе, і, на жаль, це не завжди вигідно з точки зору маркетингу. Приймаючи рішення, ми егоїстичні. Як піти від цього? Задавати собі питання. Однак питання з позиції споживача і бізнесу. Хто захоче стати постійним клієнтом закладу з грубим і безстороннім назвою? Чи захочуть бачити себе в числі гостей батьки з дітьми або ділові люди? Плюс в останнє десятиліття в нашій країні знову стали більш бережно ставитися до мови і болючіше реагувати на грубість, безглуздість або помилки, які приймають масовий характер, а тому й більш помітні. Час повсюдного епатажу залишилося в минулому. Зараз час інтелекту, смаку і творчості.

Категорія: Світ | Переглядів: 2018 | Додав: pqpq | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar